Gyakran Ismételt Kérdések
1. Hogyan rendelhetek virágot?
Legegyszerűbben, a honlapunkon keresztül tudsz virágot rendelni, így a visszaigazolást követően egyszerűen nyomon tudod követni a feladott virágdoboz érkezését. Ha bármi kérdés felmerül, esetleg a segítségünkre van szükséged, akkor természetesen a rendelkezésedre állunk az info@secretcase.hu e-mail címen.
2. Mennyi a rendelés átfutási ideje? Mennyi idő múlva érkezik meg a dobozom a rendelés leadása után?
Visszaigazolástól számított 48 órán belüli szállítást garantálunk. Egyedi / sürgős kérés esetén, kérünk Titeket, hogy előre jelezzétek a szándékotokat, és minden tőlünk telhetőt meg fogunk tenni, hogy teljesíteni tudjuk az igényeiteket.
3. Mennyibe kerül a kiszállítás?
A kiszállítás díja a megadott szállítási címtől függ, ezt a szállítási partner cégünk határozza meg.
4. Hétvégén van kézbesítés?
Természetesen hétvégén is vállaljuk a virágok kiszállítását.
5. Hova küldhetek virágot?
Budapesten belül bárhova küldheted kiválasztott virágdobozodat.
6. Milyen napokon és mely időpontokban adhatom le a rendelésemet?
A nap 24 órájában leadhatod rendelésed a weboldalon, de csak visszaigazolás után válik érvényessé.
7. Kapok értesítést a küldemény kiszállításáról?
Természetesen igen, a küldemény kiszállításáról email-es értesítést fogsz kapni és utána folyamatosan nyomon fogod tudni követni a csomagod útját.
8. Mi történik, ha a címzett, vagy a nevében eljáró személy a küldemény átvételét bármilyen okra hivatkozva megtagadja?
Ha a kézbesítés sikertelen, a szállító partnerünktől függően, a lehető leghamarabb megpróbáljuk újra kézbesíteni a virágdobozt, de sajnos ez esetben nem tudjuk garantálni az újra szállításra kerülő virágok minőségét.
9. Rendelhetek-e más virágot is, mint ami a honlapon fel van tüntetve?
Igen, szívesen adunk személyre szabott ajánlatot. Ha a honlapon feltünetett virágdobozoktól eltérő ajándékot keresel, írj nekünk az info@secretcase.hu-ra, hogy fel tudjuk mérni az igényeidet.
10. Hogyan tudok fizetni?
Honlapunkon keresztül tudsz fizetni az ott feltüntetett fizetési opciók egyikével.
11. Hogyan kapom meg a számlát?
A számlát minden esetben e-mailben küldjük automatikusan, így kérlek ügyelj a pontos cím megadására.
12. Küldhetek személyre szabott üdvözlőkártyát a virágdoboz mellé?
Természetesen. Ezt könnyen meg is tudod tenni, ha a Kosár oldalon a Megjegyzés mezőbe megadod a személyre szabott üzenetet.
13. Mekkora a doboz pontos mérete?
A doboz mérete 50 cm hosszú, 25 cm széles és 15 cm magas. Átlagosan 13-20 szál virágból áll egy csokor, a termék típusától függően. Több információt a termékleírásban találsz, de kérjük jelezd felénk, ha bármi kérdésed van az info@secretcase.hu e-mail címen.
14. Honnan tudhatom, hogy mikor került a küldemény átadásra?
A küldemény kiszállításáról elektronikus úton, e-mail-ben értesülhetsz.
15. A termék olyan lesz a valóságban is, ahogy a képen látom?
Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy a képen látható termékek kerüljenek a címzett kezébe. Azért, hogy tökéletes élményt nyújthassunk, egyesével ellenőrizzük a dobozba kerülő virágokat.
16. Mit kell tudnom a szállítással kapcsolatban?
A szállítás a szállító partnerünkön keresztül történik, a visszaigazolást követően emailben fogsz értesítést kapni a pontos információkról.
17. Hogy tudok kapcsolatba lépni Veletek?
Az info@secretcase.hu email címen.
18. A termékoldalon szereplő árak mit tartalmaznak?
A virágdobozt, a virágcsokrot és a borítékban található személyre szabott üdvözlőkártyát. Mindemellett egy csomag “Flower Food”-ot ami segít, hogy a virágok tovább frissek maradjanak, ezzel is fokozva a Secret Case élményt.
19. Vissza lehet mondani a rendelést miután kifizettem? Ha igen, akkor ez esetben kapok visszatérítést?
A jogszabályoknak megfelelően 14 napos visszatérítési garanciát biztosítunk.