Gyakran Ismételt Kérdések

1. Hogyan rendelhetek virágot?

Legegyszerűbben, a honlapunkon keresztül tudsz virágot rendelni, így a visszaigazolást követően egyszerűen nyomon tudod követni a feladott virágdoboz érkezését. Ha bármi kérdés felmerül, esetleg a segítségünkre van szükséged, akkor természetesen a rendelkezésedre állunk az info@secretcase.hu e-mail címen.

2. Mennyi a rendelés átfutási ideje? Mennyi idő múlva érkezik meg a dobozom a rendelés leadása után?

Visszaigazolástól számított 48 órán belüli szállítást garantálunk. Egyedi / sürgős kérés esetén, kérünk Titeket, hogy előre jelezzétek a szándékotokat, és minden tőlünk telhetőt meg fogunk tenni, hogy teljesíteni tudjuk az igényeiteket.

3. Mennyibe kerül a kiszállítás?

A kiszállítás díja a megadott szállítási címtől függ, ezt a szállítási partner cégünk határozza meg.

4. Hétvégén van kézbesítés?

Természetesen hétvégén is vállaljuk a virágok kiszállítását.

5. Hova küldhetek virágot?

Budapesten belül bárhova küldheted kiválasztott virágdobozodat.

6. Milyen napokon és mely időpontokban adhatom le a rendelésemet?

A nap 24 órájában leadhatod rendelésed a weboldalon, de csak visszaigazolás után válik érvényessé.

7. Kapok értesítést a küldemény kiszállításáról?

Természetesen igen, a küldemény kiszállításáról email-es értesítést fogsz kapni és utána folyamatosan nyomon fogod tudni követni a csomagod útját. 

8. Mi történik, ha a címzett, vagy a nevében eljáró személy a küldemény átvételét bármilyen okra hivatkozva megtagadja?

Ha a kézbesítés sikertelen, a szállító partnerünktől függően, a lehető leghamarabb megpróbáljuk újra kézbesíteni a virágdobozt, de sajnos ez esetben nem tudjuk garantálni az újra szállításra kerülő virágok minőségét.

9. Rendelhetek-e más virágot is, mint ami a honlapon fel van tüntetve?

Igen, szívesen adunk személyre szabott ajánlatot. Ha a honlapon feltünetett virágdobozoktól eltérő ajándékot keresel, írj nekünk az info@secretcase.hu-ra, hogy fel tudjuk mérni az igényeidet.

10. Hogyan tudok fizetni?

Honlapunkon keresztül tudsz fizetni az ott feltüntetett fizetési opciók egyikével.

11. Hogyan kapom meg a számlát?

A számlát minden esetben e-mailben küldjük automatikusan, így kérlek ügyelj a pontos cím megadására.

12. Küldhetek személyre szabott üdvözlőkártyát a virágdoboz mellé?

Természetesen. Ezt könnyen meg is tudod tenni, ha a Kosár oldalon a Megjegyzés mezőbe megadod a személyre szabott üzenetet.

13. Mekkora a doboz pontos mérete?

A doboz mérete 50 cm hosszú, 25 cm széles és 15 cm magas. Átlagosan 13-20 szál virágból áll egy csokor, a termék típusától függően. Több információt a termékleírásban találsz, de kérjük jelezd felénk, ha bármi kérdésed van az info@secretcase.hu e-mail címen.

14. Honnan tudhatom, hogy mikor került a küldemény átadásra?

A küldemény kiszállításáról elektronikus úton, e-mail-ben értesülhetsz.

15. A termék olyan lesz a valóságban is, ahogy a képen látom?

Minden tőlünk telhetőt megteszünk annak érdekében, hogy a képen látható termékek kerüljenek a címzett kezébe. Azért, hogy tökéletes élményt nyújthassunk, egyesével ellenőrizzük a dobozba kerülő virágokat.

16. Mit kell tudnom a szállítással kapcsolatban?

A szállítás a szállító partnerünkön keresztül történik, a visszaigazolást követően emailben fogsz értesítést kapni a pontos információkról.

17. Hogy tudok kapcsolatba lépni Veletek?

Az info@secretcase.hu email címen.

18. A termékoldalon szereplő árak mit tartalmaznak?

A virágdobozt, a virágcsokrot és a borítékban található személyre szabott üdvözlőkártyát. Mindemellett egy csomag “Flower Food”-ot ami segít, hogy a virágok tovább frissek maradjanak, ezzel is fokozva a Secret Case élményt.

19. Vissza lehet mondani a rendelést miután kifizettem? Ha igen, akkor ez esetben kapok visszatérítést?

A jogszabályoknak megfelelően 14 napos visszatérítési garanciát biztosítunk.

Mi történik, ha esetleg rossz dobozt kapok?

Ezesetben kérünk Téged, hogy vedd fel velünk a kapcsolatot! Minden tőlünk telhetőt megteszünk, hogy kijavítsuk a hibát. :)